tisdag 12 maj 2009

Måsten

Det finns bara två måsten har min kloka mamma lärt mig, att dö och att välja. Så jag måste inte, men jag bör, även om det är tråkigt:
· Vaxa benen istället för att slarvraka dem med gammal rakhyvel. Jag kommer att bli överrumplad av kjol och piratbyxe-väder any day now, jag vet det.
· Köpa BH:ar, jag vet inte när jag köpte BH sist och det syns. Utanpå är jag fin, men under är jag noppig och utrvättad. Hate it. Och jag hatar egentligen att lägga pengar på BH.
· Rensa garderoben som är full med ett halvt nummer för små toppar sedan före graviditet och hormonbehandlingar. ”Den här kanske jag ska använda någon gång” = ”Den här kommer jag aldrig använda men jag kan inte med att ge bort den riktigt än alltså får den ligga och ta plats i garderoben så att M blir vansinnig för att jag har så stökigt, fullt och ändå säger att jag inte har några kläder”.


There is no time like the present, jag ska bara välja att göra något annat roligare först.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar