fredag 16 mars 2012

I min hylla: G

Titlarna på G består bland annat av en nyfunnen favorit, en nittiotalspärla och några olästa böcker.

Girlfriend in a coma är inte bara en fin låt av the Smiths utan även en bok av Douglas Coupland. Jag kommer inte ihåg så mycket av boken men att jag läste den i Val Thorens och att jag gillade den...

Glamorama av Bret Easton Ellis har också mer än tio år på nacken men jag har inte läst den.

(the) Graveyard book av Neil Gaiman fick jag i julens pocketbyte av I bokens värld är allt möjligt och berättelsen om Nobody Owens som växer upp på en kyrkogård blev en riktig favorit.

Nästa olästa titel är Gängkrig 145. Jag har aldrig känt mig speciellt sugen på att läsa Jens Lapidus och M gav upp efter Snabba Cash men tyckte att denna grafiska roman var OK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar