onsdag 16 februari 2011

Just nu

Den här lilla enkäten skapades av Helena på Dark Places och finns även hos Fiktiviteter, Glory Box och Enligt O. Just nu:

Läser jag: Presidentens hustru, min första av Curtis Sittenfeld.

...och tycker: Att den är mycket bra och välskriven men sista delen, på Pennsylvania Avenue 1600, skiljer sig markant åt i flyt och engagemang från de övriga tre delarna.

Lyssnar jag på: P3. Nyttt med Kings of Leon, halvgammalt med Bruce Springsteen och Robyn och när M inte är hemma, gamla Bon Jovi skivor. Jag blev så sugen på 80-tals rock efter att ha sett The Runaways här om dagen.

Tittar jag på: Hade en brittisk överdos förra veckan då jag såg The King's speech, besökte London, såg både Ritchie's film Sherlock Holmes och utmärkta tv-serien SherlockSVT. I serieväg har vi påbörjat säsong 3 av Mad Men.

Känner jag: Att jag inte hinner med mitt liv just nu. Det är så mycket på jobbet att till och med min "var annan onsdag" då jag är ledig och myser med sonen är ett potentiellt stressmoment och så får det absolut inte bli.

Önskar jag: Att lilleman och jag klarar oss från det däringa kräkjukeeländet som fått M att sova på badrumsgolvet i två nätter.

Längtar jag efter: Vår! Bara gator, varma fötter och att kunna fika ute utan att få frostskador på händerna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar