onsdag 6 maj 2009

Uppbrott och nya bekantskaper

Jag lessnadeHouse, det blev lite same, same över varje avsnitt så vi har tagit en paus. Istället har jag och M hamnat framför The mentalist på tisdagar. Varför? Det kan ingen av oss riktigt svara på, det är en tämligen meningslös serie. I går somnade jag mitt i Patrick Janes utredning vid ca. halv tio. Jag hatar att somna i soffan. Det är en god sömn, ja, men man somnar ALDRIG lika gott i sängen när man hasat sig över dit.

Anno Lilleman var vi riktiga serie-freaks. Nu är det bara Lost och, hmm, vår nya bekantskap Project Runway som vi båda garanterat bänkar oss framför. Sporadiskt ser jag Grey’s anatomy, men det förhållandet är på upphällningen även för mig. Jag försöker hitta tillbaka till ER, sista säsongen, men jag lyckas alltid missa första halvan. Hade även förhoppningar på Generation Kill, men fredagar halv elva!? Efter arbetsvecka, middag, ett glas vin, lite godis. I don’t think so. Ytterligare ett tips jag blev nyfiken på, In Treatement; vardagar kl. 19….
, nu är det jag som letar upp batterierna och luckan till musen som lilleman vandrat iväg med så att det blir ordning på inspelningen igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar